Breaking Bad Wiki
Advertisement

Skyler "powietrze" biała (z domu Lampadajef) to jedna z głównych postaci serialu "łamiące zło". Jest wdową po Walterze White, siostrą Maryji niszczarkii szwagierką Heńka niszczarka. Ma dwójkę synuf z Włodzimierzem Białym Nastoletniego Synuf Waltera White'a Jr. i curkeświęta biel. Skyler bardzo zależy na Włodku, ale ich relacje pogarszają się z powodu jego niewyjaśnionych nieobecności (smarzy mete i chuj) i dziwacznego zachowania, co ostatecznie prowadzi do ich separacji.

Historia[]

Przed akcją serialu[]

Chuj cie to boli elo

W pewnym momencie Skyler pracowała jako księgowy w Beneke Fabricators, firmie należącej do ojca Teda Beneke'ego. Skyler ostatecznie odchodzi z firmy.

Po tym, jak Walt zostaje nauczycielem chemii w liceum, Skyler, aby zapewnić rodzinie źródło dochodu, pisze opowiadania i sprzedaje różne przedmioty na eBayu. Na kilka miesięcy przed rozpoczęciem serialu niespodziewanie zachodzi w ciążę z Holly.

Sezon 1 - chuj[]

Na początku serialu Skyler jest kochającą, gospodynią domową i matką z drugim dzieckiem w drodze. Zatroskana o zdrowie męża, przygotowuje mu urodzinowe śniadanie składające się z jajecznicy i wegańskiego bekonem ułożonego w kształcie liczby "50". Tego samego dnia gdy Walter wraca do domu, zastaje tam przyjęcie-niespodziankę z okazji jego urodzin zorganizowane przez Skyler. Później, gdy Sky i Walt idą do rodzinnego sklepu odzieżowego, aby kupić nową parę dżinsów dla Walta Jr., są świadkami, jak kilku gimnazjalistów wyśmiewa się z niego. Gdy Walt wychodzi ze sklepu, Skyler próbuje się z nimi zmierzyć, jednak Walter wraca i kopie osiłka w tył kolana, ku szokowi Skyler i zdumieniu Walta Jr. Po pierwszym dniu pracy Walta jako producent MEFEDRONU MEFEDRONU TANIUTKIEGO MEFEDRONU wraca do domu zachowując się wobec Skyler w niezwykle agresywny seksualnie sposób ( naćpal sie jak Messerschmitt to mu sie jebac chcialo) To, oraz decyzja Waltera o ukryciu raka w lodufce by rzona go nie zjadla bo warzy 600kilogramuf przed rodziną, powoduje, że Sky staje się wobec niego podejrzliwa.

Advertisement